torstaina, kesäkuuta 23, 2011

Minäkin hullaannun!

Kuinka kauan siitä onkaan, kun tänne olen viimeksi jotain kirjoittanut. Harkitsin pitään, kehtaanko enää, mutta sitten...


Minäkin hullaannun!

Ravelryyn tuli kirjauduttua joskus kauan sitten. Helmikuun alun jälkeen, töihin palattuani, olen siellä aktiivisemmin pyörinyt. Käsityöt ovatkin kummasti painottuneet puikkojen heilutteluun ompelukoneen polkemisen sijasta. Lorukortteihin on tullut haksahdettua myös.

Kuten monet muut, myös minä pitkään harkitsin KYH:iä, mutta ei se ole sittenkään minun juttuni: liikaa ja liian nopeasti, ei sovi kahden aktiivisen pikkutytön kanssa päiviään viettävälle. Tämä "aatosta aattoon" kuulostaa paremmalta idealta hitaammalle tekijälle. Täytyykin suunnata heti Ravelryyn tekemään listaa! Lankaa luulisi olevan - olen hullaantunut viime aikoina Handun väri-ilotteluun.

Ennen hulluttelulistaa parit pläjäykset kevään ja talven tuotoksista, speksejä löytyy ravelrysta:













2 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Hahaa =) Näin se hullaannusvirus leviää... Muttamutta, tuo aikataulu on munkin mielestä jollain tapaa realistinen! Jos vaikka sais sen pukinkontin täytettyä.

Ihania nuo sun kuvat noista ihkuista töistä. Vaikka mitä olet ehtinyt tekemään!

Heidi kirjoitti...

Mä kans haaveilen täyttäväni ainakin kummipojan pukinkontin ja ehkä äitin ja ainakin yhden siskopuolikkaan. Tai jos saan kummipojan vermeet syksyksi valmiiksi, niin taidan antaa jo hetikin... nähtäväksi jää.

Kiitos kuvakehuista. Kovasti on vielä opeteltavaa.