torstaina, heinäkuuta 30, 2009

Pöytä on, mutta ompelija puuttuu

Saatiin jo jokunen hetki sitten hankittua kirpparilta ompelupöytäkin mulle. Semmonen noin 100x180 cm ruokapöytä ostettiin. Päytä on ihan uusi, mutta pintaviallinen - ja kiinteään kanteen on laitettu jatkettavan pöydän jalat. Mutta se toimii varmasti erinomaisesti ompelupöytänä, kun tilaa kankaiden leikkauksellekin pitäisi löytyä. Väri ei ihan miellytä silmää, mutta voinhan aina maalata täyspuisen pöydän :). Alun perin haaveilin pirttipöydästä ompelupöytänä, mutta niitä oli vähän huonosti tarjolla ja ne, joita löyty, oli liian pieniä.

Ihan vähän ehdin viime viikolla pöytää ja ompeluhuonetta testatakin, kun surautin parit vaipat Kestovaippayhdistyksen vaippamuotinäytökseen. Ikävä kyllä kuvia ei vaipoista tullut otettua - ehkä mä illalla otan... Tosin toisen halus kaveri ostaa, joten siitä ei kuvia tule.

Nyt, kun mulla siis vihdoin olis ompeluhuone ja -pöytä, niin en silti pääse ompelemaan, sillä mun ompeluhuoneessani asustaa vielä jokusen viikon meidän kesäasukas, eli siskopuoleni, joka on tullut tännepäin Suomea kesätöihin. Noo... ehdinhän mä vielä.

Eilen tilasin itselleni Ottobre-lehden. Tilaajalahjaksi valitsin numeron, jossa oli kivan näkösiä äitiysvaatteita. Niille, kun on taas käyttöä ;).

3 kommenttia:

Annika kirjoitti...

Hei, ihanko totta!! Onneksi olkoon :) (ymmärsinhän oikein?) Mäkin tilasin just Ottobren, tosin en valinnut äitiysvaatenumeroa ;) Kyllä sun nyt kelpaa kohta ommella, kun on kunnon pöytäkin.. Mä onnistuin ottamaan vaippanäytöksestä pari jopa ihan onnistunutta kuvaa.

Prinsessa Pieni kirjoitti...

Mikäs se nro on? Jos vaikka hommaisi sen vastaisen varalle ;)

Heidi kirjoitti...

Prinsessa Pieni, Ottobre 2/2008:ssa on muutama kiva äitiysvaate - lähinnä hameita ja paitoja.