torstaina, syyskuuta 03, 2009

Tinttaileva ompelukone

Mun ompelukone tekee taas hyppytikkiä.

Kone huollettiin samasta syystä alle vuosi takaperin - just ennen muuttoa, joten sillä ei oo hirveesti sen jälkeen edes ommeltu. Ja putsannu oon jajaja... Mutta silti se tekee hyppytikkiä. Ärsyttävää! Kone on opiskeluaikoina (about 10 vuotta sitten - jaiks!) käytettynä ostettu halpis-Eva, joten ihan hyvin se on palvellut. Ompeleitakaan tuossa ei paljoa suoran ompeleen ja siksakin lisäksi ole, kun en halunnut mitään monimutkaista hökötintä.

Miäs ymmärsi onneksi eilen mun vihjeen ja kävi miettimään, josko mulle pitäis saada uus kone :). Mä olin haaveillut saumurista ehkä jopa synttärilahjaksi, mutta taitaa ne haaveet jäädä nyt vähän taka-alalle, kunhan saisin toimivan peruskoneen ensin.

Suositelkaahan mulle hyvää konetta.
Kone ei tarvi olla mikään hifistelymalli. Kunhan sillä saan ommeltua vaippoja, vähän vaatteita, kodin perusjuttuja (verhoja, lakanoita jne.). Mitään kirjontakonetta en halua.

Ei kommentteja: